Pagini

Pagini

Four seasons-four skills

Four seasons-four skills


Our Project Logo Our Project Logo 

Our poster Apold Secondary School -ROMANIA  

Afișul nostru-Școala Gimnazială Apold

ABOUT THE PROJECT

Four basic skills (speaking-writing-reading and listening skills) are very important for a person to learn a foreign language.By associating four seasons with these four skills, we aim to both achieve our lesson goals and develop pupils' four basic skills.As the whole world is experiencing a pandemic, we will take advantage of the digital world.
Our pupils will be more eager to learn if they know how to use what they learn in real life so we need to motivate our pupils to participate actively in lessons and facilitate learning a foreign language for them.We will integrate real life to this project and teach our students months, seasons,weather conditions and season's clothes.
We will pay attention to eSafety.Our pupils will participate democratically in activities.
This is a CLIL (Content and Language Integrated Learning) project and multidisciplinary approach is adopted.We will integrate Social Studies Lesson's Subjects to this project.


DESPRE PROIECT:
Patru abilități de bază (vorbire-scriere-citire și abilități de ascultare) sunt foarte importante pentru ca un student să învețe o limbă străină.Prin asocierea a patru anotimpuri cu aceste patru abilități, ne propunem atât să ne atingem obiectivele lecției, cât și să dezvoltăm aceste patru abilități de bază, întreaga lume se confruntă cu o pandemie, vom profita de lumea digitală. Elevii noștri vor fi mai dornici să învețe dacă știu cum să folosească ceea ce învață în viața reală, așa că trebuie să-i motivăm pe elevii noștri să participe activ la lecții și să le faciliteze învățarea unei limbi străine. Vom integra viața reală în acest proiect și învățați elevii noștri luni, anotimpuri, condiții meteorologice și haine de sezon. Vom fi atenți la eSafety. Elevii noștri vor participa democratic la activități. Acesta este un proiect CLIL (Content and Language Integrated Learning) și se adoptă o abordare multidisciplinară. Vom integra subiecții lecției de studii sociale la acest proiect.


AIMS

With this project, we aim

-to improve four basic skills
-to facilitate learning a foreign language
-to improve self confidence
-to be motivated and participate actively in lessons
-to use and develop web 2.0 Tools of ICT for school curriculum
-to raise awareness to importance of learning a foreign language
-to pay attention to esafety-democratic participation-game based and project based learning with school student teams
-to prepare common final products and collaborative team works
-to develop collaboration and communication
-to disseminate individual and common works
-to create a project blog
-to take the advantage of digital world  

Cu acest proiect, ne propunem: să îmbunătățească patru abilități de bază, pentru a facilita învățarea unei limbi străine,să îmbunătățească încrederea în sine,să fie motivat și să participe activ la lecții, să utilizeze și să dezvolte instrumente web 2.0 ale TIC pentru programa școlară, să conștientizeze importanța învățării unei limbi străine,să conștientizeze alfabetizarea și dezinformarea mediatică,să acorde o atenție esențială, participării democratice, învățării bazate pe jocuri și învățării bazate pe proiecte, cu echipele de studenți pentru a pregăti produse finale comune și lucrări de echipă colaborativă,să dezvolte colaborarea și comunicarea, să disemineze lucrări individuale și comune, să creeze un blog de proiect-să profite de lumea digitală


WORKING PROCESS

-Preparation
-creating project map
-preparing logo and poster
-preparing pre students, teachers and parent surveys
-introducing schools,cities, teachers and pupils
-creating school teams and mixed country teams

-April
-First week's work -winter
-Second week's work -fall
-Third week's work -spring
-Fourth week's work -summer

-May
-First week
-winter's speaking reading writing and listening activities
-Second week
-fall's speaking reading writing and listening activities
-Third week
-spring's speaking reading writing and listening activities
-Fourth week
-summer's speaking reading writing and listening activities which are decided alltogether

-Throughout the project, we will communicate and decide on common final products and collaborative team works with project partners
-We will organise online meetings
-We will prepare pre and post teacher, student and parent evaluation surveys
-We will communicate collaborate and disseminate our project

PROCES DE LUCRU: Pregătire, creata harta proiectului, prepararea siglei și a posterului, prepararea sondajelor pre elevi, profesori și părinți, introducerea școlilor, orașelor, profesorilor și elevilor, crearea de echipe școlare și echipe mixte de țară


EXPECTED RESULTS

At the end of our project,

-our pupils will be motivated to take part lessons actively
-they will be willing to learn a foreign language
-their four basic skills will improve
-they will learn a foreign language effectively
-they will be aware of the relation between school and real life
-they will be aware of esafety
-their self confidence will improve
-they will be willing to work collaboratively
-their communication skills will improve
-multidisciplinary approach will have been adopted to project
-we will create common final products and collaborative team works 

La sfârșitul proiectului nostru elevii noștri vor fi motivați să participe activ la lecții, vor fi dispuși să învețe o limbă străină, cele patru abilități de bază se vor îmbunătăți, vor învăța o limbă străină în mod eficient, vor fi conștienți de relația dintre școală și viața reală, vor fi conștienți de siguranță, crederea în sine se va îmbunătăți, vor fi dispuși să lucreze în colaborare, capacitățile lor de comunicare se vor îmbunătăți, proiectarea multidisciplinară va fi adoptată, vom crea produse finale comune și lucrări de echipă colaborativă.


FORMULAR DE ÎNREGISTRARE PROIECT:



Our poster Apold Secondary School -ROMANIA  

Afișul nostru-Școala Gimnazială Apold





The logo of our Project 
Logo proiect




 



Pupils Introduction



Four Seasons Four Skills Project Pre Survey For Parents



We used the following web2 tools in this project



OUR PRODUCTS- PRODUSELE NOASTRE










Our favorite season -Apold Gymnasium School -ROMANIA
Anotimpul nostru preferat -



I made the calendar for April-Apold Secondary School -ROMANIA
Am făcut calendarul pentru luna Aprilie-Școala Gimnazială Apold -ROMANIA


 
Presentation of our locality. Apold Secondary School - ROMANIA 
Prezentarea localității noastre- APOLD

Talking about us and our favorite season.
Vorbim despre noi și anotimpul preferat
We present ourselves: 
-we write the message, we use the ability to write, 
-we read the message, we use the ability to read,
-we speak freely, we use the ability to speak, 
-we listen to the message of colleagues from other countries, we use the ability to listen.


Ne prezentăm:
-scriem mesajul, folosim abilitatea de a scrie,
-citim mesajul, folosim abilitatea de a citi,
-vorbim liber, folosim abilitatea de a vorbi,
-ascultăm mesajul colegilor din alte țări, folosim abilitatea de a asculta.



We present ourselves: 
-we write the message, we use the ability to write, 
-we read the message, we use the ability to read,
-we speak freely, we use the ability to speak, 
-we listen to the message of colleagues from other countries, we use the ability to listen.



Ne prezentăm:
-scriem mesajul, folosim abilitatea de a scrie,
-citim mesajul, folosim abilitatea de a citi,
-vorbim liber, folosim abilitatea de a vorbi,
-ascultăm mesajul colegilor din alte țări, folosim abilitatea de a asculta.



We present ourselves: 
-we write the message, we use the ability to write, 
-we read the message, we use the ability to read,
-we speak freely, we use the ability to speak, 
-we listen to the message of colleagues from other countries, we use the ability to listen.


Ne prezentăm:
-scriem mesajul, folosim abilitatea de a scrie,
-citim mesajul, folosim abilitatea de a citi,
-vorbim liber, folosim abilitatea de a vorbi,
-ascultăm mesajul colegilor din alte țări, folosim abilitatea de a asculta.


About the seasons using colors


About the seasons using colors


About the seasons using colors


About the seasons using colors


About the seasons using colors



About the seasons using colors








Creat cu Padlet

Weather conditions











Book titled 'FOUR SEASONS FOUR SKILLSCALENDAR'Read this book made on StoryJumper












 




Creat cu Padlet






















































FOUR SEASONS-FOUR SKILLS

CLASA a IV a

ȘCOALA GIMNAZIALĂ APOLD -ROMANIA







FOUR SEASONS-FOUR SKILLS Online meetings 19.05.2021


 

FOUR SEASONS-FOUR SKILLS Online meetings 19.05.2021



FOUR SEASONS-FOUR SKILLS  Last survey for students












 



Our fake news
































eTwinnintTwinSpace








   
















PROJECT EVALUATION

FOUR SEASONS-FOUR SKILLS

 Four basic skills (speaking-writing-reading and listening skills) are very important for a student to learn a foreign language.By associating four seasons with these four skills, we aim to both achieve our lesson goals and develop these four basic skills.As the whole world is experiencing

FOUR SEASONS-FOUR SKILLS-presentation of our work-
Școala Gimnazială Apold ROMANIA

             

FOUR SEASONS-FOUR SKILLS-project presentation-

Școala Gimnazială Apold ROMANIA

FOUR SEASONS-FOUR SKILLS
Teacher, parents and students evaluation in FOUR SEASONS-FOUR SKILLS project. 


FOUR SEASONS-FOUR SKILLS
-eSafety


FOUR SEASONS-FOUR SKILLS


FOUR SEASONS-FOUR SKILLS
SONG








FOUR SEASONS-FOUR SKILLS



https://educatie.inmures.ro/articole-specialisti-in-educatie/educatie-alternativa/four-seasons-four-skills.html

 Elevii clasei a IV-a de la Școala Gimnaziale Apold au participat în acest an școlar la proiectul eTwinning de colaborare internațională „Four Seasons-Four Skills”.

Prin asocierea a patru anotimpuri cu aceste patru abilități, de bază (vorbirea-scrierea-citirea și abilitățile de ascultare) ne-am propus să facilităm învățarea limbii engleze folosind lumea digitală.

Proiectul a fost integrat în viața reală, astfel încât elevii să afle despre luni, anotimpuri, condiții meteorologice, haine de sezon. Am ajutat elevii să gândească critic și să distingă realul de fals. În timpul activităților de vorbire și ascultare, elevii au învățat propoziții noi și și-au îmbunătățit stima de sine. Ei au folosit instrumentele Web 2.0 și am învățat să folosească internetul ca mediu sigur. La acest proiecte au participat 17 profesori din 8 țări și 137 elevi.

Țările participante sunt :  Italia, Turcia, Serbia, România  Spania, Georgia, Macedonia de nord, Iordania.

Pentru a rezolva cu succes sarcinile de învăţare ale proiectului, cadrele didactice şi elevii şcolilor partenere lucrează în colaborare. Este o caracteristică a proiectelor de tip eTwinning.        Scopurile proiectului capătă astfel un caracter social, în care elevii trebuie să înţeleagă că, pentru a răspunde la întrebări, a învăţa să lucrezi cu partenerul duce la un rezultat mult mai valoros decât un produs realizat individual.

Am pregătit produse finale comune și lucrări ale echipei de proiect: calendare, 3 cărți electronice, expoziții, astfel încât aceasta a dezvoltat colaborarea și comunicarea.

Am difuzat lucrările individuale și comune folosind Facebook, blog, padlet.

Am folosit instrumentele oferite de eTwinning, dar și altele oferite de SlideShare, Kizoa Slideshow, Google Maps, Adobe connet, Blogger, Poster, Canva, Story, Jumper, Padlet, Wordart, voicethread, Chatterpix, Bookcreator, Zoom, Vivavideo, Collage maker etc

Activitățile proiectului au fost:

  • -crearea în colaborare cu partenerii a hărții proiectului;
  • -crearea siglei și a posterului clasei participante la proiect;
  • -pregătirea sondajelor elevilor, profesori și părinților;
  • -introducerea școlilor, orașelor, profesorilor și elevilor;
  • -crearea de echipe școlare și echipe mixte pe tări pentru realizarea produselor comune: 3 cărți electronice

Aprilie

  • -activități de vorbire și ascultare despre anotimpul  iarna;
  • -activități de vorbire și ascultare despre anotimpul vara;
  • -activitățile de vorbire și ascultare despre anotimpul primăvara;
  • -activități de vorbire și ascultare despre anotimpul vara;

Mai

  • -activități de citire a  mesajelor despre anotimpul  iarna;
  • -activități de citire a mesajelor despre anotimpul  vara;
  • -activități de citire a mesajelor despre anotimpul  toamna;
  • -activități de citire mesajelor despre anotimpul  iarna;
  • -crearea calendarul anoitmpului preferat;

Activitățile care au fost decise împreună ilustrează  munca elevilor pe anotimpuri.

De-a lungul proiectului, am comunicat și am decis cu privire la produsele finale comune și echipa de colaborare. Am pregătit pre și post sondaje de evaluare a profesorilor, elevilor și părinților.

A fost un proiect bine gândit care a stimulat interesul pentru tema respectivă prin crearea de situaţii de învăţare care-i determină pe elevi să-şi pună întrebări, să experimenteze, să interpreteze, să valorifice aspectele observate.

Toate activitățile proiectului sunt integrate în curiculum.

La evaluarea de la sfărșitul proiectului au participat elevi, părinți, cadre didactice. Elevii au fost îndrumați de prof. înv. primar Naghi Elisabeta Edit.

Acesta este un proiect CLIL (Content and Language Integrated Learning) și se adoptă o abordare multidisciplinară





FOUR SEASONS-FOUR SKILLS

SPRING

SUMMER

AUTOMN
WINTER




Am folosit pentru evaluare Learningapps.org.
I used Learningapps.org  for evaluation.














Creat cu Padlet





                           eTwinning Quality Label 2021



                                  eTwinning Quality Label 2021



                             eTwinning Quality Label 2021



                            eTwinning Quality Label 2021



                             eTwinning Quality Label 2021



                         eTwinning Quality Label 2021



                                eTwinning Quality Label 2021



                                  eTwinning Quality Label 2021




        eTwinning Quality Label + European Quality Label 2021


e      eTwinning Quality Label + European Quality Label 2021


📢 𝗪𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝘁𝗼 𝗮𝗻𝗻𝗼𝘂𝗻𝗰𝗲 𝘁𝗵𝗲 #eTwinning 𝗘𝘂𝗿𝗼𝗽𝗲𝗮𝗻 𝗤𝘂𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆 𝗟𝗮𝗯𝗲𝗹𝘀 𝟮𝟬𝟮𝟭!
A total of 21,276 projects received the Quality Label for their outstanding work. 🥇🎉

eTwinning Quality Label + European Quality Label 2021

Sfârșit de proiect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu